Puh: +358 (0)207 401234

Koe mainontaa viidellä aistilla

Nykypäivän seikkailu yhteiskunnan asiakas haluaa vaihtelua ja tulla kohdistetuksi kaikilla aisteillaan. Siksi on sitäkin tärkeämpää seurata suuntausta pois puhtaasti audiovisuaalisesta kohti tunteellista mainontaa, jotta voidaan kiinnittää asiakkaan huomio ja erottua kilpailijoista. Kampanjatuotteet ja lahjat toimivat kolmiulotteisesti ja ne on suunniteltu täydellisesti koskettamaan intensiivisiä tuntoaisteja – ne tarjoavat brändäysmahdollisuuksia ihanteelliseen brändin ulkonäköön. Tutkimukset osoittavat, että useita aisteja koskettava tuote- ja palvelumainonta lisää todennäköisyyttä asiakkaiden ylläpitämiselle, huomioimiselle ja lisäbisneksille.

Esimerkkimme: Brite-Americano termosmuki - täydellinen jokaiseen vuodenaikaan ja tyylikäs arjen kumppani.

Werbung mit 5 Sinnen erleben :: Polydono

© Golden Door Oy, Karapellontie 8 - Finland